Zašto je tjelesna aktivnost toliko bitna za zdravlje i dobrobit, a također i zdravlje?

0

Shvaćamo da je ostati aktivan jedan od najboljih načina da održimo svoje tijelo zdravim. Međutim, jeste li znali da također može poboljšati vaše cjelokupno blagostanje kao i stil života? U nastavku su navedeni samo neki od načina na koje vam tjelovježba može pomoći da se osjećate bolje, izgledate puno bolje i živite bolje. Zbog činjenice da, zašto ne?

To je potpuno prirodno sredstvo za podizanje raspoloženja.

Rutinska tjelesna aktivnost može ublažiti tjeskobu, anksioznost, kliničku depresiju kao i temperament. Razumijete li onaj “osjećaj izvrsno” koji imate nakon što radite nešto fizički? Zamislite to kao sretnu tabletu bez ikakvih nuspojava! Većina ljudi primjećuje da se postupno osjećaju bolje kako vježbanje postaje redoviti dio njihovih života.

Održava vas u formi i također sposobnima – WWW. Bez rutinske aktivnosti, vaše tijelo polako gubi snagu, izdržljivost, kao i sposobnost pravilnog rada. To je kao stari izraz: ne odustajete od preseljenja zbog starenja, starite od prestanka preseljenja. Vježbanje povećava čvrstoću mišića, što zauzvrat povećava vašu sposobnost obavljanja drugih tjelesnih aktivnosti.

Pomaže držati liječnika podalje

Ustanite kad pojedete svoju jabuku na dan! Pretjerano sjedenje i ostale sjedeće aktivnosti mogu povećati rizik od kardiovaskularnih bolesti, ali i moždanog udara. Jedno je istraživanje pokazalo da odrasli koji uživaju više od 4 sata uz TV dnevno imaju 80% veći rizik od smrti od kardiovaskularnih bolesti.

wellness/ljetni-aquapark

Dodatna aktivnost može vam pomoći: smanjio vaš visoki krvni tlak, podignite razinu izvrsnog kolesterola, pojačati protok krvi (cirkulaciju), održavajte svoju težinu pod kontrolom. izbjegavajte gubitak koštane mase koji može uzrokovati osteoporozu. Sve ovo može dovesti do manje kliničkih troškova, liječenja i lijekova kasnije u životu!

Može vam pomoći da živite duže

Istina je, 70 je novih 60 … ali samo ako ste zdravi i uravnoteženi. Ljudi koji su doslovno energični i zdrave tjelesne težine žive oko sedam godina mnogo dulje od onih koji nisu puni energije i pretili su. Kao i temeljni dio je da su te dodatne godine obično mnogo zdravije godine! Ostati aktivan pomaže odgoditi ili spriječiti dugotrajne bolesti i stanja povezana sa starenjem. Tako aktivni odrasli čuvaju svoj životni stil i neovisnost dulje kako stare.

  • Ispod su neke druge prednosti koje možete dobiti redovitom tjelesnom aktivnošću:
  • Pomaže vam da prestanete pušiti cigarete i ostanete bez duhana.
  • Povećava vaš stupanj snage kako biste mogli učiniti još više.
  • Pomaže vam da se nosite s tjeskobom, kao i stresom.
  • Promiče pozitivnu perspektivu i pregled.
  • Poboljšava vašu sliku o sebi, a također i samopoštovanje.
  • Pomaže vam da provedete još više vremena na otvorenom.

Američka organizacija za srce savjetuje barem 150 minuta kardiovaskularne aktivnosti umjerenog intenziteta svaki tjedan. To možete riješiti u samo pola sata dnevno, 5 dana u tjednu. I svaka minuta umjerenog do energičnog zadatka računa se prema vašem cilju.

Dakle, ovo je jednostavno! Samo se više krećite, s više intenziteta, kao i manje sjedite. Ne trebate napraviti velike promjene u životu da biste vidjeli prednosti. Jednostavno počnite razvijati još više zadataka u svoj dan, svaki put jedan korak.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime